...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Saturday, December 18, 2010

...CREAM PUFF @ Pâte à choux :: New Product is Now Ready For Order!!~!~!~...

Nyum... nyum... Resepi pastri dan krimnya yang special!~ :)

Cream Puff a.k.a. Pâte à choux

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah... Hari dapat jugak upload gambar, rasa free sikit hari nie... Tadi baru selesai bab delivery kek-kek customer... Ada customer baru, ada juga return customer. :) Happy..!!~ :)

Straight to the point, saya nak habaq mai kat semuaaaaaa pengunjung-pengunjung dan customer-customer Farra Delight nieh... Nie ler dia rupe Cream Puff @ Pâte à choux... Sangat sedap, sangat murah... Paling penting, ianya DIGEMARI RAMAI!! :) Kan? Sapeee laaa yang tak suke makan Cream Puff nie... Tambahan pula, inti pastry cream olahan saya sendiri yang istimewa... :) Hehe... Why not, my husband even makan inti dia tu dengan biskut cream crackers, sometimes, dengan roti... Amat suka.. :) Below, details tentang Cream Puff @ Pâte à choux ini... :)

Nama : Cream Puff @ Pâte à choux
Harga : RM 25 @ 100pcs (murah aje, kan..?)

Cream Puff @ Pâte à choux ini amat sesuai untuk pelbagai jenis majlis. Majlis perkahwinan, hari jadi, cukur jambul, majlis bertandang, bertunang, korporat, hari raya dan macam-macam majlis lagilah!~ Semua majlis pon boleh... Boleh juga dijadikan hantaran!!~ Special dan murah sajerrr harganya...

So, mulai hari ini, sesiapa yang berminat untuk menempah Cream Puff @ Pâte à choux ini, boleh saja hubungi saya secara terus menerusi mobil saya : 013-9564578.

Thank you very much for all supports!~ :)

No comments:

Post a Comment