...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Thursday, January 10, 2013

...Black Forest Cream Cheese Cake!!~!~...

 

...Black Forest Cream Cheese Cake!!~!~...
rm7.00 each!!~!~
013-9564578

Salam wbt everyone... How are you today..?

Okies, hari ini, saya dengan entry baru. Juga dengan produk baru...
Seperti yang anda sedia maklum, saya nie memang suka untuk mengubah-suai resepi, presentation dan lain-lain berkenaan kek. Ini untuk menjamin yang Farra Delight ini sememangnya sentiasa lain dari yang lain... Bukan sahaja dari segi rasa, malah juga dari segi appearance... Manarik tak kek di atas?? 1 pc kek tu bersaiz untuk seorang makan. Setiap satunya berharga rm7.00. Sesuai sangat bagi anda yang hanya nak makan sendiri dan tak nak beli yang besar-besar... :) :) :) Cuma call 013-9564578.

Tiap lapisan kek Devil's Chocolate dilapisi "Black Pitted Cherry"... Kemudian dilapisi krim putih "Cream Cheese" yang dicampur krim segar, resepi istimewa dari Farra Delight... Yeapsss!! Kek ini dan krimnya tidak muak!!~!~ Atas sekali ditaburi coklat urai dan cip coklat yang sedap!~!!~ Kemudian dihiasi dengan "Maraschino Cherry" yang pelbagai warna... Ada biru, merah dan hijau... Menarik, bukan..??

Okies, bagi anda yang inggggiiiiinnnnnn nak rasa kesedapan serta kelainan kek Farra Delight, apa lagi nak tunggu tuuu..?? Sila-sila laaa ringankan jari-jemari untuk sms atau telefon saja, ya..?? Pastinya yang terbaik untuk anda...!!~!~ 

Sukacitanya dimaklumkan, atas permintaan ramai, mulai 2/1/13, Farra Delight menyediakan perkhidmatan penghantaran secara percuma bagi setiap kawasan yang tidak melebihi 5km (radius), bagi setiap pembelian bernilai rm30 ke atas. Kalo melebihi 5km, caj rm10 akan dikenakan bagi menampung kos penghantaran.

So, bagi anda-anda yang bekerja, jika ingin saya hantarkan ke ofis, bolehlah pakat2 kongsi dengan kawan2... Beli rm30 ke atas, saya hantarkan tanpa caj. Best, kan..?? Segalanya yang terbaik untuk anda...

:) :) :)
Farra Delight Loves You...
013-9564578

No comments:

Post a Comment