...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Monday, May 4, 2009

..::Cake Tour??::..

Salam wbt..,


Buat semua teman-teman, seperti yang pernah saya war-warkan sepanjang minggu lepas.. Farawan will hold a cake tour kat airport Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa... But unfortunately, saya terpaksa menarik diri disaat-saat akhir program... So, there was no Farawan Cakes, Cupcakes, atau apa-apa air tangan dari Farawan... I'm so sorry...

Sepanjang minggu lepas, saya berasa ada sesuatu yang tak kena pada diri nie... Rasa tak bermaya, tak mampu nak buat kerja lebih-lebih... Saya tidak mampu duduk apalagi berdiri... Starting Tuesday, saya minta cuti kerja... Disamping memang dah plan, cuti untuk buat preparation for the cake tour... Tapi starting Selasa, preparation cake tour entah kemana... Aku tak mampu walau untuk berdiri!~ Ada sesuatu yang bermain diminda...

Aku ke Pakar Sakit Puan, ditemani bonda... Sahlah, ada nadi lain di dalam diriku!~ No wonder laa aku rasa tak bermaya... Alahanku teruk sekali... Seingatku, sewaktu hamilkan anak sulungku dulu takde laa begini teruk alahannya!~ Hmm... Aku terlalu lemah.., tak mampu duduk dan berdiri... Namun tempoh itu tak lama, apabila aku mengalami pendarahan Ahad lepas... Terus aku ke doktor... Kesian Farihin, impiannya untuk memiliki adik kini tiada lagi... Hari-hari pon didukungnya anak beruang Winnie The Pooh pemberian adindaku... Dipanggilnya 'Baby'...

Buat teman-temanku, walaupun Cake Tour hari tu tak menjadi kenyataan, InsyaAllah, akan ada hari lain bagi menggantikannya... Nantikan susulannya nanti, akan saya umumkan kemudian... Assalamualaikum wbt...

No comments:

Post a Comment