...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Friday, September 25, 2009

...Task on Hari Raya Keempat...




Tiramisu @ Farra Delight
900g @ RM 40.00
Tiramisu - Untuk pencuci mulut di meja pengantin. Sempena perkahwinan sepupu saya - Wan Djunaidi dan isteri (Izura); Wan Nur Azliza dan suami (Wan Azhar).. Semoga bahagia ke anak cucu cicit.. Alhamdulillah, feedback yang menarik banyak diterima dari saudara-mara yang mencuba.
Pada hari yang sama, saya juga menyiapkan 2 biji Vanilla Custard Cream Cake. Kebetulan waktu customer datang ke rumah nak ambil kek, saya berada di rumah bapa saudara saya for the wedding... Kek pulak belum dihias.. So, that nite, saya terpaksa laa gi hantar ke rumah customer tu kat Ketereh accompanied by my mum... Thanks mum. Siap support fuel lagi!~ Hehehe :D.

No comments:

Post a Comment