...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Thursday, March 26, 2009

..::Last Nite Activity::..

[Sorry...!~ No pitcha!~]

Last nite, buat Sardine Roulade for a customer.. Kak Ani, of course!~ She's my return customer. Also Kak Nah (from Jln. Masjid Langgar). She's also my return customer. Kak Ani, biasanya order paling sikit Sardine Roulade + Doughnut worth RM20 paling sikit... Kalau Kak Nah nie pulak, Sardine Roulade, berapa banyak pun dia sapu... Ye la, katanya, anak-anak dia suka sangat... Sekali goreng, 4, 5 paket tak cukup... Mesti 7, 8 paket... :) Thanks Kak Ani & Kak Nah... For all your support!~

Start kul 11pm last nite. Ye la, nak start awal, I nak kene tidurkan dulu "my hero" (my 2 1/2 years old boy!~), then bila dia dah tido, baru leh buat.. Kalo x, ngan dia-dia sekali buat kuih tu!~ Skrg nie, seems like he loves to be in kitchen. Nak jadi chef agaknye... Hmm.., dah tu, dari kecik duk tgk ummi buat kek, kuih.., donat... itu.. ini... huhue!~

Sorry, no pitcha snapped as my digicam got problem... I dunno what happen, seems like gotta bring it to the 'doctor' or maybe it is time for me to grab a new one... How sad!~

No comments:

Post a Comment