...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Tuesday, August 4, 2009

..::Pelancaran Persatuan G-Ten Usahawan MARA::..


Barisan usahawan yang menyertai ekspo mini.. (Gambar diambil dari booth kami).




Sepintas lalu gambar pentas..



Salam wbt...

Majlis Amanah Rakyat (MARA) akan mengadakan mini ekspo pengeluar produk usahawan MARA dan majlis pelancaran Persatuan Gerak Tingkat Ekonomi Negeri Kelantan (G-Ten).. Namun begitu, program ini bukanlah program Cake Tour seperti yang diberitahu tempoh hari.. Senang cerita, I tersilap bagi info.. Sorry, okie..?!~ Program nie adalah untuk usahawan yang dijemput saja... Kata pegawai kat situ, seramai 300 usahawan yang dijemput untuk majlis tersebut.. Sila baca detail.. Latest news akan diupdate kemudian.





NAMA PROGRAM : MINI EKSPO PENGELUAR PRODUK USAHAWAN MARA DAN PELANCARAN PERSATUAN GERAK TINGKAT EKONOMI NEGERI KELANTAN (G-TEN).












TARIKH : 8 OGOS 2009 (SABTU)








MASA : 8.30 PAGI












TEMPAT : BANGUNAN MARA (3rd Floor)

Mini ekspo ini bertujuan untuk memperkenalkan produk-produk usahawan kepada seluruh masyarakat, mencari jaringan bisnes yang baru dan menjalinkan hubungan silaturrahim antara usahawan-usahawan dan juga para pengguna seluruhnya...

Anda adalah dijemput hadir ke program tersebut untuk melihat perkembangan usahawan-usahawan negeri Kelantan. Ramai pengusaha dijangka akan turut serta. Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment