...Notes...

Cakes, cupcakes and other bakery products in Kota Bharu - 013-9564578 - farawanent@gmail.com

Monday, April 13, 2009

..::Aktiviti Khamis Malam Sabtu yg Lepas...::..

Salam wbt...,

Sambil dok tengok Keliwon - Puja, sambil dok buat cuppies yang ditempah oleh Pn. Wan Rahmah.. Ecece, siap nama penuh tu... Order untuk anak dia yang blaja kat sekolah asrama.. Lupa pulak nak tanya sekolah mana tu.. 25 cuppies paperliner saiz 11, with buttercream.. Cuppies nie fillingnya bercampur. Ada kiwi, blueberry, strawberry...

Masa nak buat tu lupa pulak nak tanya, anak laki ke pompuan.. So, aku bantai buat semua bunga rose.. hehe.. :D. Ada citer best sini nak habaq... Bila time dia datang ambik cuppies tu, cheq tanya la, anak Kak Sue (aku panggil dia Kak Sue) tu, laki ke pompuan. Then dia cakap la laki... Hehehe... Aku dah bantai bunga rose... Nasib baik dia tak kisah.. Huhuhue!~ Bahyer!~

Masa dok buat hiasan kat cuppies tu sumer, farihin dok tengok Keliwon sensorang kat luar.. Aku kat dapur ler... Then tetibe dia lari meh kat aku.. Hehe. Rerupanya ada pocong dalam citer tu. Patutlaa dia lari pelok kaki aku... Huhuhue!~ Nie la rupa dia cuppies tu... :D

Ada lagi actually 2 design yang tak tersnap dek keletihan yang teramat sangat... Harap semua suka dengan cuppies tu, yek? Thanks for purchasing with me... Do come again.. :) Thank you!~

No comments:

Post a Comment